Sunday, April 06, 2008

L'al·lèrgia dels cotxes...

Sí, tinc al·lèrgia. La primavera em produeix tot aquest profund moviment, nasal, ocular, picors, sempre indistintament...però ahir, precisament ahir, quan estava al cotxe no vaig tenir al·lèrgia, ni picor, ni res al nas, simplement em van caure llàgrimes dels ulls. Realment l'atzar, o el destí, o no sé quin cumul de circumstàncies, s'alien en aquell precís instant, en aquell precís moment i de sobte, com si res ho hagués predit sona aquella cançó...i l'al·lèrgia brota per allà on un més la sent.
"Pause" 19
...Igual...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Es curiós, jo vaig patir els mateixos sintomes i també al cotxe.
L'antidot és shootingrelax :) Igual.

1:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Porque eres especial, porque te lo mereces, por ser dulce, por ser cariñoso y mimoso, por estar siempre ahí, por soñar y hacer que soñemos despiertos, por ese toque cinéfilo que le das al día a día, por querer compartir, por ser quien eres... por ser tu

Σ 'αγαπω

3:12 AM  

Post a Comment

<< Home